torstai 22. lokakuuta 2015

Jouluun on vielä hetki aikaa

Kääk! Tajusin tässä että joulukin on ihan tuossa kulman takana ja minä en ole aloittanut mitään valmisteluja! Apua, miksi tässä käy näin melkein joka vuosi? Lyön hattuni vetoa että muilla on tämä sama ongelma vuodesta toiseen.

Olen tietysti niitä ihmisiä jotka tykkäävät tehdä jotain itse joululahjaksi (ihan jo siitäkin syystä että olen aina PA). Viimeisinä jouluina olen tehnyt paljon koruja lahjoiksi ja jonkin verran ompeluksia.. Viime jouluna annoin anopille kaksi kauppakassia jotka oli ommeltu ikean lakanoista ja värjäsin niihin kangasväreillä ja sabluunalla pilviä. Sääli ettei mulla ole kuvaa.. Löysin idean siihen pinterestistä, oli helppo ja yksinkertainen lahja. Ja tuli käyttöön :)

Olen myös ommellut kangastilkuista kankaisia kirjanmerkkejä joita ainakin itse tykkään käyttää. Ketuttaa ne iän ikuiset paperilappuset, on paljon mukavampi kun on oma tekele siellä sivujen välissä.

Nuoremmille tein sitten ihan siemenhelmistä ja Tigerin korukuminauhasta käsikoruja.
Tuli hienoja, niissä ei mene tuhottomasti aikaa ja ymmärtääkseni niistä myös pidettiin.


Tein noita myös jokusen itselleni mm. jouluväreissä (tykkään kun jouluna voi käyttää joulukoruja).
Duunasin myös fimosta pari vuotta sitten joulukorvikset. Niiden piti mennä lahjaksi mutta olivat niin pirun hienot etten raatsinut antaa niitä pois. :D

Aikas ihanat :)

Viime joulusta jäi myös pakettikortteja yllin kyllin joten niitä ei varmaankaan tarvitse ruveta askartelemaan. Itse joulukortit on sitten asia erikseen... :D

                                                 Stay Tuned Honey
                                                           Cee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti