lauantai 25. huhtikuuta 2015

Tripod for dummies ja vlogi-opiskelua

Taas yön tunteina sängystä käsin kirjoittelen, sinkosi tuo herne nenään kun pinterest heitti mut ulos 763 kertaa tänään. Kokeilin kyllä käynnistää padin uudelleen ja tyhjensin pinterestistäni selaushistoriat ja välimuistit, ei auta. Olen kai pintannut tänään liikaa.. No jaa onhan se kellokin yli kaksi aamuyöllä.

Mutta asiaan taas. Olen tässä miettinyt jonkin aikaa videon tekemistä. Aihe on kyllä pikkuisen hakusessa ja samalla etsin myös DIY-ohjeita iPhone-tripodille. Nääs minä kun en omista tripodia mutta kätevänä käsityönaisena osaan varmasti tehdä sellaisen. Ja kun tässä olen reilut 7 tuntia taas istunut surffaamassa netissä, etsien hyviä ohjeita tuolle tripodille.. Voin kertoa että repesin täysin kun tajusin että minun tarpeisiini sopivin tripod/ständi tehdään jumboklemmarista :D ja löysin sille ihan tutoriaalinkin youtubesta (olen kahlannut tänään läpi varmaankin yli puolet noista aiheeseen liittyvistä tutoriaaleista). 


Tripod for dummies

Voiko tuon yksinkertaisempaa olla? :D  eli näillä eväillä saattaa hyvinkin olla että kun saan tuon askartelupöytäni kaivettua esille tuolta rojuista (ensi kesän keskiviikkona) saat nähdä jonkinlaisen kotivideon ;) eikä saa sitten nauraa.. Pfft! Siitä vaan ku repeilet, ehkä siitä urkenee minun komedia-urani ;) ..jos sinulla on aiheeseen liittyen vinkkejä (kumpaan tahansa aiheeseen), otan niitä mielellään vastaan.
                     (P.s. Kuva on lainattu googlelta)

                                   Stay Tuned Honey
                                           Cee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti